ورود به سامانه

آخرین اخبار سایت
شرکت رهیاب پیام , مجری خدمات ارزش افزوده پیامک کشوری

rahyabpayam

 

    تلفن های پشتیبانی : 

02632217980  -  02632217989

                    09127906921  خ موسوی          

          واریزی:    
              شماره کارت ملت 6104337372511731 شماره حساب 5634632046 بنام بهنوش کلانترموسوی
              شماره کارت پارسیان 6221061201032168 شماره حساب 47000111512601 بنام بهنوش کلانترموسوی
 

                

  راهکار های نوین رهیاب برای ارتباط سازمان ها با کاربران

امروزه در سازمان ها نياز به شناخت و درک متقابل براي ايجاد رابطه بهينه و توسعه تفاهم با ديگر نهادها و عموم مردم به عنوان يک اصل اساسي پذيرفته شده است. اين فرآيند که به منظور تسهيل حرکت در مسير نيل به اهداف سازماني شکل مي گيرد، روابط عمومي نام گرفته است.

 

روابط عمومي با شناسايي امکانات و شرايط محيط بيرون سازمان و پيوند دادن آن ها با شرايط دروني، مي تواند اجراي فرامين و پيگيري اهداف سازمان را آسان تر نموده و ارتباط تأثيرگذاري با جامعه برقرار نمايد. روابط‏ عمومي هوشمند با استفاده از تکنولوژي هاي روز ارتباطي فضاي حاکم بر محيط درون سازماني را مديريت مي کند و جريان انديشه سازي و تصميم گيري هاي اجتماعي را در جهت اهداف و منافع سازمان تحت تأثير قرار مي دهد. يکي از ابزارهاي کارآمد ارتباطي که مي تواند به عنوان رسانه مستقل و با نفوذ هر سازمان به کار گرفته شود سامانه پيام کوتاه است.


تکنیک های به کار گیری رسانه پیام کوتاه:


1- انتشار اخبار سازمان

بازديد استاندار محترم و هيئت همراه از سازمان، فردا ساعت 9صبح. حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب امتنان است.

2- دريافت پيشنهادات، انتقادات و گزارش هاي مردمي
3- فراخوان مراسم و همايش هاي علمي فرهنگي
4- افکارسنجي پيامکي با جامعه آماري روشن و قابل استناد

نظر شما درباره نحوه پاسخگويي کارکنان سازمان چيست؟ 1- خيلي خوب 2- خوب 3- متوسط 4- ضعيف

5- ارسال پيام تبريک و تهنيت مناسبت ها
6- ارسال پيام انگيزشي به کارکنان
7- ارسال پيام هاي تربيتي به خانواده هاي کارکنان هدف تربيت ، مطيع نمودن كودك نيست بلكه ياري رساندن به كودك است تا خود را در بيابد